حالو هوای شهر من

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

حالو هوای شهر من

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

 

السلام علیک یا امام هشتم

 

السلام علیک یا ضامن آهو

 

 

 

امروز که سر بر حرمت می آیم

 

انگار تمام عشق کامل شده است

 

ای ضامن آهو! به غریبی سوگند

 

دل کندن ازاین ضریح مشکل شده است

 

هر چند حال و روز زمین و زمان بد است

 

یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است

 

حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای

 

آنجا برای عشق شروعی مجدد است

 

سلام تولد امام رضا رو بهتون تبریک می گم

حال و هوای این روز های مشهد خیلی قشنگ شده

جای همه دوستای خوبم خالی بود امشب رفتم حرم

خدا شکر رو حالم کمی بهتر شد اما دوستام رو فراموش

نکردم و از ته قلبم برای همه تون دعا کردم

انشاالله امام بطلبه بیایید مشهد از نزدیک این

این حال و هوا رو بهتر احساس کنید

خوش باشید

 



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت10:21---26 آبان 1390
موفق و سر بلند باشی امید ایران
پاسخ: دوست عزیز ایمیلت رو اشتباه وارد کردی! شما هم موفق باشی


آدم زمینی
ساعت19:37---19 مهر 1390
من هم به شما تبریک میگم
خوش به سعادتت من هم خیلی دلم برای حال و هوای حرم امام رضا (تنگ شده )


hamraz
ساعت20:22---17 مهر 1390
FAGHAT 1BAR OMADAM haramesh.delem kheili baraye shabai ke to hayate haram mishestam tang shode

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 16 مهر 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |